いつも笑顔で!(「水平線の先にある夢」の続きブログ)

Yahoo!ブログで書いていた「水平線の先にある夢」の続きをこちらで書いています。2018以前のコメント付き過去記事はFC2ブログにあります。https://w2002moni.blog.fc2.com/

Missing You

Missing You/John Waite



コラムはこちら

Everytime I think of you, I always catch my breath
And I'm still standing here, and you're miles away
And I'm wonderin' why you left
And there's a storm that's raging through my frozen heart tonight 

I hear your name in certain circles, and it always makes me smile
I spend my time thinkin' about you, and it's almost driving me wild
And there's a heart that's breaking down this long distance line tonight

I ain't missing you at all since you've been gone away
I ain't missing you, no matter what I might say 

There's a message in the wire, and I'm sending you this signal tonight
You don't know how desperate I've become
And it looks like I'm losing this fight
In your world I have no meaning, though I'm trying hard to understand
And it's my heart that's breaking down this long distance line tonight 

I ain't missing you at all since you've been gone away
I ain't missing you, no matter what my friends say 

And there's a message that I'm sending out, like a telegraph to your soul
And if I can't bridge this distance, stop this heartbreak overload 

I ain't missing you at all since you've been gone away
I ain't missing you, no matter what my friends say 

I ain't missing you, I ain't missing you, I can lie to myself 

And there's a storm that's raging through my frozen heart tonight 

I ain't missing you at all since you've been gone away
I ain't missing you, no matter what my friends say 

Ain't missing you, I ain't missing you
I ain't missing you, I can lie to myself
Ain't missing you, I ain't missing you
I ain't missing you, I ain't missing you
I ain't missing you, I ain't missing you, ain't missing you, oh no
No matter what my friends might say, I ain't missing you... 


君のことを考える度に、僕はいつも息を止めてしまう
僕はまだここにいて、君は遥か彼方にいる
何故君がいってしまったのか、僕はその理由がわからないまま
今夜は、この凍えた心の中で嵐が吹きすさんでる

仲間内で君の名前を聞くと、僕はいつも微笑んでしまうのさ
僕は、君のことを考える為に時間を費やし、それでいつも僕の気持ちは落ち着かなくなる
そして今夜、君への遠距離電話を躊躇う僕の気持ちがここにあるのさ

君がいなくても淋しくないさ、君がいなくなってからずっとね
君がいなくても淋しくないんだよ、僕が何を言ったかどうかに関係なくね

電話線に託したメッセージがある、そして今夜僕は君にこのメッセージを送る
君は、僕がどれほど落ち込んでしまったかを知らないだろう?
それってまるで、僕がこの戦いに負けそうだってことみたいだ
君の中では、もう僕のことなんて過去になっている、僕がそれを理解できず苦しんでいるというのに
そして今夜、君への遠距離電話を躊躇う僕の気持ちがここにある

君がいなくても淋しくないさ、君がいなくなってからからずっとね
君がいなくても淋しくないんだよ、友達が何を言うかに関係なくね

僕が送り出すメッセージがある、それはまるで君の気持ちに直接届ける電報のようなもの
もし僕が君との距離を縮められないのなら、傷ついたこの気持ちが溢れ出ることだけでも止めて欲しい

君がいなくても淋しくないさ、君がいなくなってからからずっとね
君がいなくても淋しくないんだよ、友達が何を言うかに関係なくね

君がいなくても淋しくない、淋しくなんかないんだ、・・・僕は自分を騙してる

今夜は、この凍えた心の中で嵐が吹きすさんでいるよ

君がいなくても淋しくないさ、君がいなくなってからずっとね
君がいなくても淋しくないんだよ、友達が何を言うかに関係なくね

君がいなくても淋しくない、淋しくなんかないんだ
君のことなんか恋しくない、・・・僕は自分を騙してる
君がいなくても淋しくない、淋しくなんかないんだ
君がいなくても淋しくない、淋しくなんかないんだ
君がいなくても淋しくない、淋しくなんかないんだ、淋しくない・・・、もう嫌だ
友達が何を言ったかなんてどうでもいい、君がいなくても淋しくないんだ